Parodontológia

Professzionális FogkőeltávolításA fogak felületére felrakódó fogkő hatására az íny begyullad, vérzik, lesorvad és ezt követi a fogmeder, tehát a csont sorvadása is - a probléma rendszeres fogkő-eltávolítással megelőzhető., polírozás, intraorális homokfúvózás

Fogkőképződésre hajlamos pácienseknél, a kezeléseket megelőzően, ill. azután megfelelő rendszerességgel szükséges - az íny egészségének megőrzése, s ezáltal az elkészült munka élettartamának meghosszabbítása érdekében - az ultrahangos eszközzel történő, teljes fogívre kiterjedő FogkőeltávolításA fogak felületére felrakódó fogkő hatására az íny begyullad, vérzik, lesorvad és ezt követi a fogmeder, tehát a csont sorvadása is - a probléma rendszeres fogkő-eltávolítással megelőzhető.. A sima felszínek elérése érdekében a kezelést polírpasztás és homokfúvós polírozással egészítjük ki. Ezt a munkát dentálhigiénikusaink végzik, s dentálhigiénés tanácsadással is pácienseink rendelkezésére állnak.

Szoftlézeres kezelések PDT ( Photodinámiás kezelések)

Már kialakult fogágybetegség és az implantátumok mellett fellépő gyulladások kezelésére, a folyamat lassítását célzó eljárás, melynek során tisztítást követően a tasakot fenntartó baktériumokat lézerfénnyel szemben érzékennyé tesszük , majd lágylézerrel „megvilágítjuk”, elpusztítva ezáltal a kórokozókat. Háromszori kezelést követően új, feszes hámtapadás jön létre, mely állapotot megfelelő szájhigiénével és rendszeres professzionális fogtisztítással hosszabb időn keresztül fenntarthatunk. A kezelés fájdalmatlan, mellékhatásoktól mentes és a tasak felszámolásáig ismételhető.

Diódalézeres tasakkezelések

A néhány fogra kiterjedő tasakok kiváltó okainak megszüntetése után a tasakba bevezetett száloptika segítségével a tasak mélyére vezethetjük a diódalézer fényét, mely a tasak baktériumainak elpusztításán túl fertőtleníti a gyökérfelszíneket is, ill. lehámlasztja a sérült, gyulladt tasakhámot, megújulásra ösztönözve azt. Természetesen az egész fogazatra kiterjedő elváltozások kezelésére is alkalmas, csakúgy. mint az implantátumok mellett fellépő gyulladásokra (periimplantitis). A kezelés fájdalmatlan, mellékhatásoktól mentes és a tasak felszámolásáig ismételhető.