hello world!
Publikálva: 2024.03.15.

Digitális technikákkal a magas szintű ellátásért!

Azt, hogy egy folyamatosan változó világban mennyire tudunk és akarunk mi magunk is alkalmazkodni, sok minden meghatározza. Egy olyan szakmában, mint a fogászat, a fejlődés folyamatos és a tempójával sem mindig könnyű tartani a lépést, rendelőnk azonban ebben a kérdésben is igyekszik felvenni a ritmust, mert lemaradni sem szeretnénk az innovációs folyamatokról.

Megfontolt haladásra törekszünk, hiszen a fejlődésnek ára is van. Eleinte időben igényel sok befektetést, hogy utána járjunk az új eszközök használatából adódó lehetőségeknek, így nem csak az előnyeivel, hanem akár hátrányaival is szembesülhetünk, még mielőtt az anyagi invesztálásba belefognánk. Ennek köszönhető, hogy most már olyan berendezésekkel rendelkezünk, melyek amellett, hogy munkánkat segítik, pácienseink ellátásának színvonalát is fokozzák.

A CBCT évek óta a mindennapjaink szerves része, ezért orvosaink már nagy rutinnal és szakmai felkészültséggel értékelik ki a felvételeket. Előnye, hogy 3D-s felvételt mutat (ellentétben a panoráma röntgen csak szemből látható, „kifeszített” képével), amit szeletelhetünk, teljesen körbe forgathatunk, tehát semmi nem marad rejtve. Ez pl. góckutatásnál kulcsfontosságú, de segítségével könnyedén feltérképezhetjük egy páciens kiindulási helyzetét, nagy biztonsággal javasolhatunk kezelési módot, pótlási alternatívákat stb.

Így természetesen implantáció előtt is alkalmazzuk, mert a felvételeken nagyon pontos méréseket végezhetünk, ami a műtétek tervezésekor elengedhetetlen! Felülvizsgálhatjuk, hogy van-e megfelelő csontállomány, meghatározhatjuk a műgyökerek pontos helyét, tehát bonyolultabb esetek is megoldhatóvá válnak. A CT felvételek alapján készülnek az egyedi Smart Guide műtéti sablonok is, melyek lehetővé teszik, hogy az implantátumok pontosan oda kerüljenek, ahová az orvosaink előzetesen megtervezték, elkerülve a kritikus területeket, mint például az ideglefutások vagy az arcüreg. Ezek eredményeképpen rövidül a műtéti idő, maximális a biztonság és gyors, fájdalommentes a gyógyulás.

A CBCT-nek ezeken túl fontos szerepe lehet saját munkánk utólagos kontrolljában is, például gyökérkezelés, műtétek vagy az elkészült pótlások ellenőrzésekor.

Most már bő egy éve szintén nagy jártasságra tettünk szert a digitális szájszkennert illetően is, amely hozzájárul, hogy kiiktassuk a hagyományos lenyomatvételt. Pácienseinket így megkíméljük egy kellemetlen procedúrától, de ami a legfontosabb, hogy nagyon pontos képet kapunk a szájképletekről, fogakról, melynek révén még precízebb, még jobban funkcionáló pótlásokat készíthetünk. Használata nélkülözhetetlen az általunk alkalmazott ClearCorrect láthatatlan fogszabályozó rendszerhez tartozó fogszabályozó sínek tervezésében is.

Az említett eszközök és a digitális technikák összességében azt segítik, hogy a munkánk pontosabbá, biztonságosabbá, mégis egyszerűbbé és gyorsabbá váljon és még hatékonyabb együttműködést biztosít a munkánkat kiegészítő társ szolgáltatókkal (pl. fogtechnika). A gépek mellett a mesterséges intelligencia is a mindennapjaink részévé vált, ami sokakban vegyes érzelmeket kelt. Pedig általa afféle problémák is könnyedén kiküszöbölhetők, melyek korábban a hagyományos megoldásokkal jóval több idő és energiabefektetést igényeltek, kimenetelüket illetően mégis elmaradtak a ma már realizálhatóaktól. Hozzájárul ahhoz is, hogy a végeredmény kiszámíthatóbb (sőt, esetenként előre meg is tekinthető!) legyen és lehetőségünk van olyan megvalósításokra, amelyek az egyéni anatómiai adottságokat teljes mértékben szem előtt tartó, funkcionális és esztétikai szempontból is magas minőségű produktumot hoz létre.

Azért azt ne felejtsük el, hogy mindezek nagyon hasznosak, de csupán eszközök az orvos kezében. Támogatják a munkáját, de nem helyettesítik a szaktudást, a tapasztalatot, végső döntéseket nem hoznak és nem váltják ki a személyes, bizalmi kapcsolatot sem, ami a gyógyuláshoz és a közös munka sikeréhez elengedhetetlen. Az orvossal kart karba öltve viszont jelentősen közreműködhetnek a pácienseink elégedettségének fokozásához, nekünk pedig mi lehet ennél fontosabb?

RÓLUNK MONDTÁK

Vélemények

• Rendkívül kedves, barátságos a doktornő, dr. Gáll Andrea és asszisztensei.
    A kezelések fájdalommentesek és abszolult professzionálisak a technikák és a felhasznált anyagok! Ha maximum két szóval kellene jellemeznem a kezelést, akkor wellness szolgáltatásként írnám le, ahogyan a pácienssel bánnak és kezelik az adott problémáját!
    Csak gratulálni tudok nekik és hálás vagyok, amiért rájuk találtam és, hogy ilyen színvonalasan vegzik a munkájujat.

Tóth Bettina

• Hirtelen volt szükségem segítségre a letört fogaim miatt. Gyorsan de precízen és kedvesen láttak el. Fájdalommentesen húzták ki a fogaimat. Az új fogak nem csak szépek, hanem jól is illeszkednek, problémamentesen tudok velük rágni és beszélni. Kellemes az Ars Dental rendelőjének hangulata és barátságosak a munkatársak. Ezúton is köszönöm Szabó Levente doktor úrnak és Helga nővérnek a segítségüket. A további munkájukhoz sok sikert, jó egészséget és minél több elégedett pácienst kívánok. :-)

Bartucz Józsefné

• Kedvesek,segítőkészek, és a kezük aranyból van!
    Mindenkinek ajánlom.
    Csillagos ötös :)

Márti

• Aranyoskáim! A finom ételekhez jó fogak is kellenek ám!

Horváth Rozi

• Kedves Andi!

Barátaim el sem akarták hinni, hogy a beültetést követő napon panaszmentesen, fájdalom nélkül láttam el napi teendőimet.
    A sok rémtörténet hallatán ( szájzár, hetekig feldagadt arc ) már én éreztem magam különlegesnek, hogy velem nem így alakút., Pedig a dolog nyitja a rendelő nagyfokú szakértelmében precizitásában keresendő.
    Ezúton is szeretném megköszönni a fájdalommentes implantátum beültetést és kívánok sok, szép mosolyú elégedett pácienseket.

Horvát Lászlóné

• Mindenkinek ajánlom Andiékat!!! Egy új eljárással segítették ki a bölcsességfogamat hétfőn. És tökéletesen gyógyul, nem gyulladt be és nincs fájdalom. Köszönöm a türelmeteket és a szakértelmeteket!

Czeglédi Ibolya

• Hála Nektek, a fogaim meg lettek mentve. Nem tudom elmondani, mennyire szeretem és a vörös rúzzsal millió dolláros mosolyom lett! Ezt a barátnőim mondják folyamatosan, természetesen jóindulatú irigységgel! Nagyon szépen köszönöm ezt a gyönyörű munkát!

Eszter

• Én "csak" a mosolyomat kaptam vissza. Ez a legelőnyösebb ékszer amit viselhetek - beragyogja mindazokat akik látják Hálás köszönet érte!

Nanu Melanie

• Ők segítettek nekem abban, hogy ne féljek a fogorvosoktól. Vagyis már lassan 10 éve, Tőlük. Nagyon örülök, hogy van alkalmam írásban is megköszönni a sok fájdalommentes kezelést; a türelmet (mert hisztis voltam ám az elején); a családias/barátságo s rendelőt; a légkört, ami ott körülvesz; a finom illatot a helyiségekben (mert ott nincsen gyomorgörcsöt okozó, öklendezős rendelő szag); s végül, de nem utolsó sorban a gyönyörű fehér fogaimat!!! És... bár nincsenek a szomszédban, semmi pénzért nem mondanék le Róluk!!! Olyan szinten PROFIK, hogy még engem is, mint pácienst büszkeséggel tölt el, hogy Ők kezelnek!...Köszönö m

Titty

• Nagyon kedvesek és odafigyelők,és fájdalommentesen dolgoznak.

Héjja Gyula László

• Az egyik legprofibb fogfehérítő csapat!

Tóth Sándor

• Ha nem lennének ilyen messze, már rég megcsináltattam volna a fogaimat.

Dr. Tóth Attila

Kérjen időpontot!

Kérdése merült fel? Forduljon hozzánk bizalommal!
Időpontot kérek!